--

shooo alla flickor & pojkar, haha!
jag har inte bloggat för dagen efter jag & julia var på mitt land åkte jag, mamma& pappa t järvsö t ett par kompisar som bor där, vi solade & badade, va i ett litet centrum oxå, köpte tights, hårspännen, halsband & lite sånt!
sen har vi bara chillat & så! jag har typ endå bara suttit med mobilen på fb & instagram, hahaha, följ mig på instagram, där får ni massa bilder varje dag @amelialovepink.
igår kom vi hem från järvsö, då direkt drog vi t jeppe & ericaa & åtm middag, det var lite andra familjer där oxå! det var mysigt!
idag har jag varit med julia(inte jb alltså utan en annan) & fanny, mamma skjussade emj t julia & då kollade vi lite tv & sånt, sen drog vi t centrum & käka sen hem & gjorde lite saker, kolla tv, musik, chilla & sånt!
japp, nu sitter jag framför datan & har det ganska tråkigt:/ jaja, nu ska jag kolla fb, vi hörs! <333
-AMELIA-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0