HELLO JAOOO! HÖHÖ

TJENARE!
idag vakande jag ganska tidigt, mamma väckte mig, så jag åt lite frukost & så, sen satt jag & mamam på balkongen ett tag & då kom värsta soliga vädret, så på våran baksida fixade jag lite filat & dynor & mamma gjorde nån saft grej som var god & där låg jag & solade, skönt! sen skulle jag hjälpa mamma med ngt så då tog jag på mig en tröja & shorts & efter det solade jag igen & sen började det helt plötsligt små regna ;( så då gick jag in & duschade lite & sen åkte jag & mamma & handlade mat, vi köpte ceasarsallad, gottiiii! yesyes, nu sitter jag & har tråkigt!
ikv ska jag iaf kolla på fotbollsfinalen, jag hejar lätt på spanien <3333 om dom vinner har dom vunnit 3 ggr i rad, först EM 2008 sen WM 2010 & nu kanske EM 2012 haha hoppas på det!
 
men vafan, nu blev bilden typ avkapad, nu ser man ju inte shortsen ? men iaf den tröjan & några vita mjukisshorts had ejag när jag hjälpte mamma, hihi!
 
 
åh, igga mitt face, men iaf det här har jag på mig nu :) shortan e lite stor, det e drf jag ahr en såndär knut grej på sidan, hehe!
 
det var när jag solade, elr aa jag tog bilden inne men asså ni fattar! <3
 
oxå när jag soollaaaaaaa, asså jag vill bli bruuun!!!!!
 
dte e fett snuggt & va gyllenbrun, ahah ni bah okeej? men aja nu ska jag kolla fb lite & så, puss&hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0