It's used to be we, but now am i free, even if i miss u i can't kiss u, iam so sad but u are bad.

heej alla!
det blev så att jag sov hos julia igår, vi snacka lite med sam, kolla på tv & lite film, o skrattade som vanligt, hihi!
ïdag vakande vi vid 11 tror jag, då låg vi kvar i sängen as länge, sen tillslut så gick vi up o åt frukost, sen låg vi & chilla, kolla tv osv, vid 4 drog jag hem, sen skulle jag vara med julia igen, men hon skulle vara med sin syrra! men sen smsade sander & fråga om vi kunde göra ngt, så jag har varit med honom tills nu, vi snackade massor, o chilla!
sen satt vi & gunga o gjorde lite roliga saker! men jag skulle hem ganska tidigt, för jag ska duscha & så, & sen försöka sova typ vid 10-11, för imorrn ska vi upp tidigt, ska t landet & vara där i 3 dagar & sova 2, ni fattar!
men ska kolla fb & lite så sen duscha, men jag göra ett inläg senare oxå!
 
haha, bjuder på en väldigt snygg bild på mej & xander ;) haha! <3
 
puss -amelia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0