-AMELIA

HEJ PÅ ER
idag vakande jag & ebba kl 1. haha å då ringde emily & då skulle hon komma, så vi gick upp & åt frukost, fixade lite, kolla på tv osv, sen skulle ebba hämta nåt hos hennes mamma, så emily & hon drog för jag skulle duscha, för pappa skulle hämta mej vid 4 & det gjorde han, sitter på mammas jobb & väntar på att vi ska åka, vi ska nämligen t min faster hennes man fyller år, så vi ska käka & lite sånt, där, sen typ vid 8-halv 9 ska jag vara med ebba & emily & jag ska nog sova hos ebba :D japp, men jag bloggar mer senare, puss på er, jag får min mobil idag tror jag, så det menas att jag kan lägga upp bilder igen, wiho, aja pusspuss! <3

-QMELIQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0