-AMELIA

sho bitches!
ska berätta om min & julias midsommar!
först på morgonen vakande vi & fixade oss & så, sen drog vi t rådsparken & va där ett tag & köpte helium balonger, sen kom wilma, sen åkte vi hem & då tog vi helium & sjöng & skratta, skit kul & sen åt vi lunch, sen gick vi t wilmas hus & bada i hennes pool & typ ficka & sånt, sen gick vi t oss igen fast innan spelade vi lite fotboll, sen åt vi middag sen gick vi ut igen & spela fotboll, då kom sander oxå, vi titta på lite bilder & sånt oxå, sen gick vi & hoppa studsmatta, sen vid 11 gick vi hem & då kollade vi på en skräckis & jag smsade lite & sånt oxå, sen sommande vi runt 2, alltså jag, julia & wilma, sen imorse vakande vi vid haöv 12 & då så packade dom ijop sina saker & så, sen gick dom hem, julia ska t ryssland ikv, kmr sakna dig min fru, hoppas det blir bra där u russia, hihi, nu ska vi t mormor, vi skulle ientligen dit halv 1 men det blev 1 ist ? haha, men aja, puss&heiidooo!

-AMELIAAAAAAAA YA KNOOWW!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: puskis

Tack :D

2012-06-23 @ 16:18:39
URL: http://loovisapuskas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0