ÄNTLIGEN!

HEEJ
mitt internät jävel har inte funkat på tv 100 år, men nu äntligen funkar det, så börjar blogga igen, i början av sommarlovet var jag & fotbollslaget på gotland, det har varit skit kul, sen har jga varit med kompisar i råds & centrum & lite sånt, idag var jag med julia först i centrum & vi käka lunch på the dåånkiiish, & sen åkte vi hem sen mötte vi madde & nån brenda & då gick vi t floden & mathias & var med dom i råds, vi satt där typ ganska länge, prata & skratta osv! sen skulle jag hem & äta, fast jag åt aldrig, för jag orkade inte så jag gick ut med julia & då gick vi t emily & va me hon & sen kom oliver, calle, oskar & wille & vi hoppa stuts & lite sånt, men nu e jag hemma & chillar framför datan, det var min dag!
 
-PUSS AMELIA!
 
btw: HATAR nya blogg.se, fett dåliiiigg!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0