ASSÅ VAFAN HAR DU GJORT, DU HAR FÖRSTÖRT MITT HJÄRTA, JAG GRÅTER & GRÅTER, MEN DU SKRATTAR BARA!

shoo
rubriken är bara random hehe, aja igår drog julia t ryssland, kmr sakna min bajsplutts fru väldigt mke!!!!!
saknar henne redan & jag vet inte hur länge hon ska vara där! :( <3
aja idag har jag varit hos min gammel mormor, hon fyllde 86, ahha, gammling, men aa, sen var vi hos min fasters man & han fyllde typ 38 elr ngt sånt! sen vid 18 mötte jag upp madde, skulle kanske ha avrit med johannes men han kunde inte, men iaf, jag & madde var ute, sen drog vi t råds & där var mathias, emil, simon, arvin & några random, vi var där ett tag & sen gick vi med dom t mcdonalds, det vart kauz, haha alla typ skrek & massa sånt, men iaf sen körde vi fotboll i cnetrum & typ klättrade på statyer, haha, sen tog jag bussen hem & nu e jag hemma, har kollat på tv & messar nu, bjuder på 1 snygg bild, ahha!, eftersom ni inte har fått mke upd & så tänkte jag göra ett nytt inlägg med lite bilder från gotland, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0