SHOOO

SHOOOO
 
jag får fucking damp, har skrivit om ett inlägg fucking två fucking jävla fucking gåneeeeeerrr
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
efter vi hade varit hos min moster så skjussade pappa mig t ebba, emily & oskar var oxå där, vi hoppade stuts, sen drog emily, då chillade vi andra sen hoppa vi stuts igen, sne skulle jag å oskar hema, så vi gick tsm, då hittade oskar en fågel som hade bruten nacka, brutna ben & typ blödde skit mke :( så vi gjorde det bästa, sen tog vi blommor & begravde den :'( hihi, sen drog jag hem & nu e jag hemma, sitter & messar lite, har ganska tråkigt fast en sak e bra, jag har fått tbka min lur, så nu kmr det bli mer bilder hoppas jag :D jaja puss, hörs senare, kmr uppdatera lite under natten :)
 
-AMELIA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0