INGEN BRA RUBRIK, HAHA NI LÄSER DEN ÄNDÅ! ;)

HEJ PÅ ER!
sitter o snackar lite på skype med robin, lyssnar på lite musik oxå :) tror jag ska t skolan imorrn, min verk har gått över o min hals mår lite bättre, hoppas den mår helt bra imorrn då!! en låt som jag tyckte va dålig för typ en vecka sen lyssnade jag på idag & jag har fastnat för den:/ den e skit bra nu, HAHA. idag har jag ju bara legat hemma, kollat lite videosar på youtube, lite olika låtar & videobloggar, hahah nolife.sen har jag oxå tagit bort massa taggar från foton jag är taggade i på facebook, massa sånadär "om du är taggad här så beskriv mej.." så jobbiga.  men vet inte vad jag ska blogga om mer, jaja vi hörs senare tror jag!
 
Fuck that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0