Rubrik mannen.

tjena mellan bena!
sitter & kikar med lite olika folk & sådär just nu, kul kul!
har inte direkt så mke att skriva, har inte hänt så mke senaste 2 timmarna, haha! men iaf, jag ska snart gå & duscha & sen lägga mig i sängen, kolla insta(amelialovepink), fb, messa osv! trevligt!
höhö, jaja, imorrn ska vi ju somsagt ha friluftsdag i källbrink, vi ska typ göra lite olika grejer som t.ex springa 60 meter & sånt, o imorrn kväll e de fotbollsträning pxå, vi ska dsu ta lagfoto, haha, men jag vet inte om jag ska träna, har ju varit sjuk & haft ont i halsen & hostar ffr lite smått, men vi får helt enkelt se imorrn då!
 
nån random bild från fb, hittar ingen annan som jag kan andvända just nu:/ ska försöka fixa lite bilder från dagarna o så, men puss puss!
-AMELIAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0